Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/moname/domains/monameshkin.com/public_html/wp-content/themes/enfold/config-templatebuilder/avia-shortcodes/helper-masonry.php on line 322

نام پروژه : ویلای رودهن

آدرس: رودهن

کارفرما : آقای مهندس یزدی

طراح: مهندس مونا مشکین مهر

تاریخ اجرا: 1385-1386

نوع پروژه : مسکونی

مساحت سایت پروژه :  560مترمربع

مساحت ساخته شده : 520 مترمربع

مشخصات پروژه

خواسته کارفرما یک ویلای دو طبقه بود که دارای یک واحد 3 خوابه برای استفاده شخصی ، ویک واحد 1 خوابه با ورودی مستقل از بیرون برای استفاده مهمان  باشد .

در زیرزمین 1-  فضای  پارکینگ 4 ماشین ، موتورخانه و انباری ها قرار دارد . جهت پاسخگویی به شیب رمپ و تامین ارتفاع مناسب پارکینگ و همچنین دید بهتر به حیاط ، بالکنی با تراز 90 سانتیمتر از کف محوطه طراحی شده که هم  ورودی واحد همکف در آن قرار گرفته و هم از طریق راه پله مجزا به طبقه اول دسترسی دارد. طبقه همکف شامل سرویس و رختکن مهمان ، آشپزخانه و سالن نشیمن و دو اتاق خواب فرزندان وحمام  می باشد. در جلوی ورودی راه پله مستقیم قرار دارد که به پاگرد طبقه اول میرسد و از طریق آن دسترسی به اتاق والدین ، و (برای موارد ضروری ) دسترسی به واحد مهمان تامین شده است.

اتاق خواب والدین در طبقه اول ، با پنجره منحنی به فضای ویدو سالن پذیرایی دید داشته و منظره شمالی که دید مطلوب پروژه است از طریق آن تامین میشود.

بالکن طبقه اول به دلیل عدم اشراف به  همسایه ها ، جهت فضای تفریحی و نصب جکوزی پیش بینی شده است.

ساختمان به سبک مدرن طراحی شده و کلا از دو رنگ سفید و سیاه در طراحی نما استفاده شده است . برای جنس دیواره نما ترکیب سیمان نرمه سفید وسیمان شسته به کار گرفته شدهو برای پروفیل پنجره ها و فلاشینگ ها و نرده های دست انداز همگی از پروفیل مشکی  و برای جنس سقف شیبدار  مصالح ورق آهنی مشکی با شیب ملایم که  حجم یکپارچه ای را القا  میکند. ضمنا تا حد امکان سعی شده از تزیینات و زواید کاسته شود تا ساختمان  بیشتر حس  راحتی و سادگی را منتقل کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید